Check with seller Workforce Management Analyst (Call Center) Quận 7
- Location: Hồ Chí Minh, Quận 7, Quận 7, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Conduct Business Process Outsourcing (BPO) agent performance reviews, cost/benefit analysis, and other operational strategy assessments by weekly & monthly;Perform continual analysis of current performance and conduct real-time re-forecasting to make necessary adjustments in staffing plans and coordinate with Operations teams to achieve service level goals/business objectives for a multi-site operations;Work with related departments for developing hotline systems for customer interaction and voice response to control the implementation process;Maintain constant communication with Operations teams to coordinate needed staffing adjustments based on current and forecasted results;Prepare the daily/weekly/monthly operation report;Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance, and scheduling expenses;Summarize, collect, and analyze call center trends and data for regular performance;Other related duties as assigned
Yêu cầu ứng viên Advanced knowledge about Call Center environment: operational metrics, workforce management (forecasting, rostering, and scheduling);Minimum 1-2 years working in start-up environment (ecommerce, ride-hailing, food delivery, etc
);Must have a good working knowledge of Excel and other Windows based programs (Word, PowerPoint, etc
), and the ability to organize/analyze data in a structured manner;Thorough knowledge of data analysis and reporting techniques (power BI, SQL is the plus);Capacity Planning experience is a plus;High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate report to top management;High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions;Fast-learning, challenging adaption, and incorruptible integrity;Excellent time management and organizational skills
Quyền lợi Attractive packages;Young and active environment in one of the top Fintech Company in Vietnam;All Ideas are appreciated – No barriers– No limitation;Performance-based bonus;Insurance package for high-level employees
Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 30/04/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Kế ToánViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Cập nhật số liệu kế toán vào phần mềm quản lý - Xuất hóa đơn, báo cáo thuế định kỳ theo qui định - Tiếp nhận hồ sơ thanh toán từ các phòng ban chức năng của Công ty - Đối chiếu kiểm tra tính hợp lý, hợp lệ của hóa đơn chứng từ - Lên...
-
Nhân Viên Tư Vấn - Lương Từ 1500$- 2000$ (HCM)Việc tìm người - Quận 3 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc - Tìm hiểu chuyên sâu về các sản phẩm bảo hiểm của FWD (bảo hiểm liên kết đầu tư- chứng khoán, bảo hiểm tai nạn, bảo hiểm bệnh lý nghiêm trọng, bảo hiểm thẻ chăm sóc sức khỏe liên kết với bệnh viện, ) - Phát triển & Chăm sóc khách...
-
Thực Tập Sinh Vận Hành Data Center (Thực Tập Có Lương)Việc tìm người - Quận 7 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Hỗ trợ giám sát hệ thống mạng, phát hiện và phối hợp xử lý kịp thời các lỗi phát sinhHỗ trợ xử lý các sự cố về hạ tầng trong DatacenterTrực tiếp và hỗ trợ giám sát nhà thầu thực hiện “bảo trì bảo dưỡng” hạ tầng Data center (nếu có)Tha...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)